
Asiakaskokemuksen kartoittaminen tekstiviestikyselyillä laajenee Forssan seudulle
Uusi kysely koskee avosairaanhoitoa, suun terveydenhuoltoa ja kuntoutusta.

Asiakaskokemuksen kartoittaminen tekstiviestikyselyillä laajenee Forssan seudulle
UUTINEN / 12.04.2024
Uusi kysely koskee avosairaanhoitoa, suun terveydenhuoltoa ja kuntoutusta.

UUTINEN / 12.04.2024
Asiakaskokemuksen kartoittaminen tekstiviestikyselyillä laajenee Forssan seudulle
Oma Häme kerää tietoa asiakaskokemuksesta muun muassa tekstiviestikyselyillä. Niiden käyttö laajentuu 15. huhtikuuta alkaen myös Forssan seudulle. Hyvinvointialueen toiminnan kehittämiselle on tärkeää saada tietoa palveluita käyttävän asiakkaan kokemuksesta.
Uusi kysely koskee Forssan seudulla avosairaanhoidon vastaanottoa, suun terveydenhuoltoa ja kuntoutusta. Täysikäinen asiakas saattaa saada käyntinsä jälkeen tekstiviestitse pyynnön vastata kyselyyn.
Viestipyyntö tulee numerosta 18220 noin kahden arkipäivän kuluttua käynnistä. Kyselyyn vastaaminen on helppoa ja maksutonta. Kyselyyn vastataan numeroin tai kirjaimilla K (kyllä) ja E (ei). Kyselyssä tiedustellaan kokemusta avunsaamisesta sekä jatkohoito-ohjeista ja lisäksi kysytään suositteluhalukkuutta. Vastaajan on myös mahdollista antaa sanallista palautetta.