Tilanne korjataan mahdollisimman pian.
Vammaispalvelujen laskutus Hämeenlinnassa on viivästynyt – Oma Häme on pidentänyt laskujen maksuaikaa
UUTINEN / 25.10.2023
Tilanne korjataan mahdollisimman pian.
UUTINEN / 25.10.2023
Vammaispalvelujen laskutus Hämeenlinnassa on viivästynyt – Oma Häme on pidentänyt laskujen maksuaikaa
Kanta-Hämeen hyvinvointialueen asiakaslaskutus on viivästynyt vammaispalvelujen asiakkailla Hämeenlinnassa. Noin 200 asiakkaan laskutus on viivästynyt usean kuukauden ajalta resurssipulan vuoksi. Tilanne vaihtelee hämeenlinnalaisten asiakkaiden kohdalla toimipaikoittain.
Viivästys ei koske muita Oma Hämeen vammaispalvelujen asiakkaita, joita on kaikkiaan noin 3 000. Asiakasmaksupäällikkö Kati Gustafssonin mukaan hämeenlinnalaisten laskutus pyritään korjaamaan mahdollisimman pian.
– Ymmärrämme, että tilanne turhauttaa asiakkaitamme ja että viivästyneet laskut voivat aiheuttaa heille ongelmia. Mutta siksi maksuaikaa on pidennetty ja laskuja voi maksaa myös osissa, samalla viitenumerolla.
Oma Häme on pidentänyt maksuaikaa 90 päivään ja laskuja voi maksaa myös osissa, samalla viitenumerolla.
Mikäli asiakas tarvitsee pidemmän maksuajan, tulee hänen olla yhteydessä laskulla näkyvään yhteyshenkilöön.
Maksusuorituksia koskevissa kysymyksissä, tulee olla yhteydessä Sarastian asiakaspalveluun:
o puhelimitse numeroon 020 6399 400 (ma–pe klo 8–16) tai
o sähköisen asioinnin kautta osoitteessa www.sarastia.fi