Murupolku

Asiakaspalaute

Palaute

Anna palautetta

Voit antaa palautetta alla olevan linkin kautta. Palautelomakkeen alussa on valikko, jonka avulla antamasi palaute ohjautuu suoraan oikealle palautekäsittelijälle. Jos et löydä kohdennusvalikosta etsimääsi, valitse ”Muu” sekä seuraavan tason valikosta ”Yleinen/muu palaute”. Huomaathan, että digipalveluiden teknisiä häiriöitä koskevat palautteet tulee antaa kyseisen digipalvelun kautta vikailmoituksena. Vikailmoituksen kautta jätettyjen tietojen avulla vika päästään korjaamaan helpommin.

Palautteen voit jättää joko nimettömänä tai liittää mukaan omat yhteystietosi. Tavoitteenamme on käsitellä asiakaspalaute seitsemän vuorokauden kuluessa. 

Huom! Älä kirjoita palautelomakkeelle hoitoon tai palveluun liittyvää, henkilökohtaista ja tunnistettavaa tietoa. Jos sinulla on kysyttävää omasta hoidostasi tai käynnistäsi, ole yhteydessä suoraan hoitavaan yksikköön. Sinulla on myös oikeus tehdä muistutus, jos olet tyytymätön hoitoosi tai palveluusi. Tällöin saat kirjallisen vastineen noin neljän viikon kuluessa.

Anna tästä palautetta Oma Hämeen palautelomakkeella

Lisätietoa muistutuksesta ja muista oikeudellisista keinoista:

Asiakkaan ja potilaan oikeudet
Asiakas- ja potilasturvallisuus

 

Asiakaskyselyt

Asiakaskyselyn yleisimpänä muotona on tekstiviestikysely, johon on maksutonta vastata tekstiviestitse.

Numerosta 18220 tulevassa tekstiviestikyselyssä on yhteensä neljä kysymystä. Kysely on tällä hetkellä käytössä pääasiassa terveydenhuollossa, mutta se on laajenemassa myös muihin palveluihimme. Lisäksi joissain yksiköissä asiakaskyselyyn on mahdollista vastata palautelaitteella tai QR-koodin avulla.