Murupolku
Navigointivalikko
Asiakaspalaute
Palaute
Antamasi palaute tuo meille arvokasta tietoa. Sen avulla voimme kehittää toimintaamme.
Mieltä painava asia kannattaa ottaa puheeksi jo palvelun aikana, jotta voimme käsitellä sen nopeasti. Voit antaa palautetta myös jälkikäteen.
Palaute
Anna palautetta
Voit antaa palautetta alla olevan linkin kautta. Palautelomakkeen alussa on valikko, jonka avulla antamasi palaute ohjautuu suoraan oikealle palautekäsittelijälle. Jos et löydä kohdennusvalikosta etsimääsi, valitse ”Muu” sekä seuraavan tason valikosta ”Yleinen/muu palaute”. Huomaathan, että digipalveluiden teknisiä häiriöitä koskevat palautteet tulee antaa kyseisen digipalvelun kautta vikailmoituksena. Vikailmoituksen kautta jätettyjen tietojen avulla vika päästään korjaamaan helpommin.
Palautteen voit jättää joko nimettömänä tai liittää mukaan omat yhteystietosi. Tavoitteenamme on käsitellä asiakaspalaute seitsemän vuorokauden kuluessa.
Huom! Älä kirjoita palautelomakkeelle hoitoon tai palveluun liittyvää, henkilökohtaista ja tunnistettavaa tietoa. Jos sinulla on kysyttävää omasta hoidostasi tai käynnistäsi, ole yhteydessä suoraan hoitavaan yksikköön. Sinulla on myös oikeus tehdä muistutus, jos olet tyytymätön hoitoosi tai palveluusi. Tällöin saat kirjallisen vastineen noin neljän viikon kuluessa.
Anna tästä palautetta Oma Hämeen palautelomakkeella
Lisätietoa muistutuksesta ja muista oikeudellisista keinoista:
Asiakkaan ja potilaan oikeudet
Asiakas- ja potilasturvallisuus
Asiakaskyselyt
Asiakaskyselyn yleisimpänä muotona on tekstiviestikysely, johon on maksutonta vastata tekstiviestitse.
Numerosta 18220 tulevassa tekstiviestikyselyssä on yhteensä neljä kysymystä. Kysely on tällä hetkellä käytössä pääasiassa terveydenhuollossa, mutta se on laajenemassa myös muihin palveluihimme. Lisäksi joissain yksiköissä asiakaskyselyyn on mahdollista vastata palautelaitteella tai QR-koodin avulla.