Kirjaudu
Valikko

Navigointivalikko

Navigointivalikko

Oma Hämeen Ensilinjapalveluiden logo
UUTINEN
20.03.2025

Vaikuta Ensilinjapalveluihin vastaamalla asiakaskyselyihin

Soitettuasi johonkin ensilinjan puhelinnumeroon, saatat saada tekstiviestitse asiakaskyselyn.

Oma Hämeen Ensilinjapalveluiden logo

Vaikuta Ensilinjapalveluihin vastaamalla asiakaskyselyihin

UUTINEN / 20.03.2025

Soitettuasi johonkin ensilinjan puhelinnumeroon, saatat saada tekstiviestitse asiakaskyselyn.

Oma Hämeen Ensilinjapalveluiden logo

UUTINEN / 20.03.2025

Vaikuta Ensilinjapalveluihin vastaamalla asiakaskyselyihin

Ensilinjapalvelut ovat kaikkien Oma Hämeen alueen asiakkaiden käytettävissä oleva palvelu, jonka kautta saat apua ja ohjausta sosiaali- ja terveydenhuollon asioissa. Ensilinja on oikea paikka ottaa yhteyttä erityisesti silloin, kun et tiedä, kenen puoleen kääntyä, tai jos sinulla ei ole vielä olemassa olevaa nimettyä vastuutyöntekijää, asiakkuutta tai hoitosuhdetta. Ensilinjan palveluihin saat yhteyden ensilinjan puhelinnumeroiden tai chatin kautta.   

Asiakaspalautetta on kerätty Oma Hämeessä jo aiemmin - nyt myös Ensilinjan puhelinasioinnissa 

Oma Hämeessä kerätään asiakaspalautetta ja on uudistettu asiakaspalautemuotoja, jotta jokaisella asiakkaalla olisi mahdollisuus saada mielipiteensä osaksi palveluiden kehittämistä. Chat-asioinneista palautetta on kysytty jo aiemmin chat-keskustelun jälkeen. Lisäksi asiakkaat ovat saaneet asiakaskyselyitä käytyään joissain Oma Hämeen palveluissa. Ensilinjapalveluiden keskitetyt puhelinpalvelut ovat uutta toimintaa, joten asiakkailta saatu säännöllinen palaute on arvokasta tietoa palveluiden kehittämisen ja laadun varmistamisen kannalta. Puhelinasiointia koskevaa palautetta aletaan keräämään lähipäivinä.    

Asiakaspalautetta kerätään tekstiviestitse  

Ensilinjapalveluista kerätään asiakaskokemusta kartoittavaa palautetta tekstiviestitse. Soitettuasi johonkin ensilinjan puhelinnumeroon, saatat saada tekstiviestitse asiakaskyselyn.     

Viesti tulee numerosta 18220 ja siihen vastaaminen on maksutonta ja vapaaehtoista. Lyhyen kyselyn vastaukset käsitellään siten, että niistä ei ole mahdollista tunnistaa yksittäistä vastaajaa. Kyselyssä on enintään kolme kysymystä. Lisätietoja asiakaspalautteista saat Oma Hämeen sivustolta:  Palaute - Oma Häme 

Euroopan unionin rahoittaman – NextGenerationEU -logo.