Asiakaspalvelua vaikeuttanut tietoliikennehäiriö on pääosin korjattu
Tietoliikenneongelmat vaivasivat lähinnä Jukolan terveysasemaa ja Läntistä neuvolaa.
Asiakaspalvelua vaikeuttanut tietoliikennehäiriö on pääosin korjattu
UUTINEN / 08.08.2023
Tietoliikenneongelmat vaivasivat lähinnä Jukolan terveysasemaa ja Läntistä neuvolaa.
UUTINEN / 08.08.2023
Asiakaspalvelua vaikeuttanut tietoliikennehäiriö on pääosin korjattu
Telian tietoliikenneyhteyksissä on ollut ongelmia Hämeenlinnan länsipuolella elokuun alusta saakka. Ongelmat ovat vaikeuttaneet asiakaspalvelua ainakin Jukolan terveysasemalla ja Läntisessä neuvolassa. Nyt häiriö on saatu pääosin korjattua, eikä siitä aiheudu enää merkittävää haittaa.
Häiriöt koskivat Läntisessä neuvolassa käytännössä kaikkea verkkoliikennettä ja Jukolan terveysasemalla lähinnä mobiilipalveluita. Jukolan terveysaseman takaisinsoittojärjestelmä ei toiminut kunnolla ja asiakkaita ohjattiin käyttämään chat-palvelua. Läntisessä neuvolassa jouduttiin siirtämään ja perumaan vastaanottoaikoja. Viime vikolla Telian mobiiliverkossa oli ongelmia myös Lammilla.
Pitkittyneen häiriön vuoksi Oma Hämeen tietohallinto toimitti Jukolan terveysasemalle ja Läntiseen neuvolaan korvaavaa tekniikkaa, jotta asiakastyö voisi jatkua normaalisti. Lisäksi tietohallinto on pitänyt tiivistä yhteyttä Teliaan saadakseen lisätietoa häiriön tilasta ja kestosta.
Pahoittelemme asiakkaillemme häiriöstä aiheutunutta haittaa.
Tietoja päivitetty 14.8. klo 12.00