
Aikuissosiaalityön chat-palvelun aukioloajat laajenevat 2.1.2025
Tavoitat meidät jatkossa joka arkipäivä klo 9–15.

Aikuissosiaalityön chat-palvelun aukioloajat laajenevat 2.1.2025
UUTINEN / 30.12.2024
Tavoitat meidät jatkossa joka arkipäivä klo 9–15.

UUTINEN / 30.12.2024
Aikuissosiaalityön chat-palvelun aukioloajat laajenevat 2.1.2025
Tavoitat aikuissosiaalityön ammattilaisen chatin kautta jatkossa joka arkipäivä klo 9–15. Samalla otamme käyttöön mahdollisuuden asioida vahvasti tunnistautuneena. Näin chatissä on mahdollista asioida yleisen ohjauksen ja neuvonnan lisäksi myös omaan asiakkuuteen liittyvissä asioissa. Asiointi onnistuu yhä myös täysin nimettömänä.
Chat on saanut kiitosta asioinnin helppoudesta ja nopeudesta
Aikuissosiaalityön chat-palvelu on saanut asiakkailta kiitosta asioinnin helppoudesta ja nopeudesta. Odotusaika chat-palveluun on alle minuutin. Palvelun tarkoituksena on lisätä saavutettavuuttamme asiakkaille ja yhteistyökumppaneille helpolla matalan kynnyksen palvelukanavalla.
Kenelle aikuissosiaalityön chat on tarkoitettu?
Aikuissosiaalityön chat-palveluun voi olla yhteydessä
- asiakas itse
- läheisestään huolestunut henkilö
- ammattilainen, joka työssään kohtaa henkilöitä, joilla on mahdollisesti sosiaalipalvelujen tarve.
Aikuissosiaalityön chat tarjoaa ohjausta ja neuvontaa aikuisten sosiaalipalveluihin liittyen. Tyypillisiä yhteydenottoja ovat esimerkiksi asumiseen, arjenhallintaan, etuuksiin tai laajemmin talouteen liittyvät ongelmatilanteet.
Mistä chatin löytää?
Oma Hämeen chat-palvelut löydät Oma Häme -sovelluksesta tai Oma Hämeen verkkosivuilta.
Lue lisää chat-palveluistamme
Lue lisää Oma Häme -sovelluksesta