Kirjaudu
Valikko

Navigointivalikko

Navigointivalikko

Mainos asiakasraadista
UUTINEN
08.08.2024

Oma Häme etsii jäseniä terveydenhuollon asiakasraatiin

Tule mukaan vaikuttamaan Assi-sairaalan toimintojen ja digipalveluiden kehittämiseen.

Mainos asiakasraadista

Oma Häme etsii jäseniä terveydenhuollon asiakasraatiin

UUTINEN / 08.08.2024

Tule mukaan vaikuttamaan Assi-sairaalan toimintojen ja digipalveluiden kehittämiseen.

Mainos asiakasraadista

UUTINEN / 08.08.2024

Oma Häme etsii jäseniä terveydenhuollon asiakasraatiin


Oma Häme perustaa syksyllä uuden asiakasraadin, joka toimii terveydenhuollon palveluiden, kuten uuden Assi-sairaalan toimintojen ja digipalveluiden kehittämiskumppanina. Se arvioi, testaa, ideoi ja nostaa asiakasnäkökulmasta katsottuna tärkeitä aiheita yhteiseen keskusteluun.

Asiakasraati kokoontuu neljä kertaa vuodessa alkuillasta, alustavan suunnitelman mukaan kello 15.30–17 vaihtuvien ajankohtaisten teemojen mukaan. Muita asiakasraadin toimintamuotoja suunnitellaan yhdessä tapaamisten aikana. Ensimmäisellä kertaa asiakasraati kokoontuu kasvokkain, mutta jatkossa tapaamiset ovat pääsääntöisesti etänä, Teams-yhteyden välityksellä. Jos Teams ei ole entuudestaan tuttu, saa siihen tarvittaessa opastusta ennen toiminnan aloittamista. Syksyllä aloittavan asiakasraadin toimintakausi kestää vuoden 2026 loppuun.

Asiakasraatilaisena pääset tuomaan arvokasta asiakasnäkökulmaa palveluihin, jotka koskettavat lähes jokaista alueemme asukasta. Aikaisempaa kokemusta raatitoiminnasta tai muusta vaikuttamisesta et tarvitse, kiinnostus ja innostus asiakasnäkökulman esille tuomiseen riittää. Toivomme saavamme moninäkökulmaisen, eri-ikäisistä henkilöistä koostuvan asiakasraadin, jossa kaikki saavat arvokkaan äänensä kuuluviin. 

Hae mukaan täyttämällä hakemuksesi tietoturvalliselle e-lomakepohjalle 31. elokuuta mennessä. Kuvaile hakemuksessasi, miksi olisit kiinnostunut raatitoiminnasta ja mitä siltä odotat. Raatitoiminnasta maksetaan pieni palkkio. Täytä hakemuslomake täällä 

Asiakasraatihakemuksia käsittelevät raatilaisten rekrytoinnista ja koordinoinnista vastaavat henkilöt. Osa hakijoista saa kutsun lyhyeen etähaastatteluun syyskuun alussa. 

Tervetuloa mukaan vaikuttamaan terveydenhuollon asiakasraatiin!

Lisätietoja: asiakaspalvelun erityisasiantuntija Sanna Mäkynen sanna.makynen(at)omahame.fi