Kirjaudu

Navigointivalikko

UUTINEN
02.02.2023

Tiedote lääkinnällisen kuntouksen sekä lymfa- ja jalkaterapian palveluntuottajille

Palveluntuottajahaku avautuu 6. helmikuuta - katso hakuohjeet.

UUTINEN / 02.02.2023

Palveluntuottajahaku avautuu 6. helmikuuta - katso hakuohjeet.

UUTINEN / 02.02.2023

Palveluntuottajien haku alkaa 6. helmikuuta. Sekä uusien että vanhojen palveluntuottajien on haettava uudelleen palveluntuottajaksi.

Kanta-Hämeen hyvinvointialueen aluehallitus hyväksyi kokouksessaan 23. tammikuuta uuden palvelusetelisääntökirjan lääkinnälliseen kuntoutukseen, lymfaterapiaan ja jalkaterapiaan. Uusi sääntökirja astuu voimaan 1. maaliskuuta. Palvelusetelisääntökirja tarkastetaan tarvittaessa huhtikuussa. Mahdollisista muutoksista ilmoitetaan aina palveluntuottajille sähköpostitse.

Asiakkaat voivat käyttää ennen 1.3.2023 myönnettyjä palveluseteleitä niiden voimassaolon ajan.

Palvelusetelillä tuotettavat palvelut:
•    Fysioterapia
•    Puheterapia
•    Toimintaterapia
•    Lymfaterapia
•    Jalkaterapia

Palveluntuottajan tulee täyttää Kanta-Hämeen hyvinvointialueen uuden Lääkinnällisen kuntoutuksen, lymfaterapian ja jalkaterapian -palvelusetelisääntökirjan ehdot. Sääntökirja löytyy myös Palse.fi -sivustolta, jossa palveluntuottajaksi haetaan. Tarkemmat hakuohjeet ovat tämän sivun lopussa.

Hyvinvointialueen palvelusetelisääntökirjan yleinen osa

Palveluntuottajaksi hakeutuminen on mahdollista ympäri vuoden. Kaikki hakemukset käsitellään kuukauden kuluessa hakemuksen saapumisesta. Päätös palveluntuottajan hyväksymisestä tai hylkäämisestä tehdään kolmen kuukauden kuluessa. Päätöksestä ilmoitetaan hakijalle sähköpostilla.

Palvelusetelituottajaksi hyväksytään kaikki hakijat, jotka täyttävät hakulomakkeessa ja sääntökirjassa mainitut ehdot. Hyväksyttyjen palveluntuottajien tiedot (yrityksen yhteystiedot, toimitiloja koskevat tiedot ja hintatiedot) julkaistaan Palse-portaalissa.

Lisätietoja hausta antaa kuntoutuspäällikkö Päivi Kallio (paivi.kallio@omahame.fi)

Tarkemmat hakuohjeet

Jotta palveluiden tuotanto voi alkaa, tulee palveluntuottajayrityksen rekisteröityä ja hakeutua tuottajaksi Palse.fi -sivuston kautta.

Jos tuottaja ei ole aiemmin rekisteröitynyt Palse.fi-sivustolla, tulee tuottajan ensimmäiseksi rekisteröityä osoitteessa. Rekisteröitymisen yhteydessä saat käyttäjätunnuksen ja salasanan. Rekisteröitymisen ohjeet

Rekisteröitymisen jälkeen tuottajan on hakeuduttava palveluntuottajaksi palse.fi-portaalin kautta. Käytä rekisteröitymisessä saatua käyttäjätunnusta ja salasanaa. Täytä hakemus palse.fi portaalista kohdasta Kanta-Hämeen hyvinvointialue 1.3.2023 alkaen

Hakeutumisen yhteydessä palveluntuottajan tulee varmistaa, että liitetiedostojen sisältö on ajantasaista. Hakemuslomake tulee lähettää hyvinvointialueelle allekirjoitettuna postitse tai sähköpostilla.

Sähköpostilla: heidi.nieminen@omahame.fi, minna.sormunen@omahame.fi tai anitta.virtanen@omahame.fi
Otsikkoon tunnus: PALVELUSETELI / FYSIO / PUHE / TOIMINTA / LYMFA TAI JALKATERAPIA

Postitse:
Oma-Häme kuntoutus/ Kuntoutuksen sihteeri Sormunen
Kallionkatu 5, 11100 Riihimäki
tai
Oma Häme kuntoutus/Kuntoutuksen sihteeri Nieminen
Tapailanpiha 11, 14200 Turenki
tai
Oma Häme kuntoutus/Kuntoutuksen sihteeri Virtanen
Viipurintie 1-3, 13100 Hämeenlinna
Kuoreen tunnus: PALVELUSETELI / FYSIO / PUHE / TOIMINTA / LYMFA TAI JALKATERAPIA