
Oma Hämeen laskujen ulkoasu muuttuu, kun laskutusyhtiö vaihtuu 1.1.2025
Asiakkaiden on tehtävät uudet e-lasku - ja suoramaksusopimukset Provincian kanssa helmikuussa.

Oma Hämeen laskujen ulkoasu muuttuu, kun laskutusyhtiö vaihtuu 1.1.2025
UUTINEN / 27.12.2024
Asiakkaiden on tehtävät uudet e-lasku - ja suoramaksusopimukset Provincian kanssa helmikuussa.

UUTINEN / 27.12.2024
Oma Hämeen laskujen ulkoasu muuttuu, kun laskutusyhtiö vaihtuu 1.1.2025
Oma Hämeen laskutuksesta vastaava palveluntuottaja vaihtuu 1.1.2025. Jatkossa laskut lähettää Provincia, minkä vuoksi vuoden 2025 palveluja koskevien laskujen ulkonäkö muuttuu.
Muutoksen takia vuoden 2025 palveluja koskevat laskut lähetetään asiakkaille paperilaskuina tammikuun ajan. Tällä hetkellä voimassa olevat e-lasku- ja suoramaksusopimukset eivät siirry uudelle palveluntuottajalle. Asiakkaiden onkin halutessaan tehtävä 6. helmikuuta jälkeen omassa verkkopankissaan uusi e-lasku- tai suoramaksusopimus Kanta-Hämeen hyvinvointialueen laskuille. Sen jälkeen laskut tulevat taas sähköisesti, sopimuksen mukaan. Muussa tapauksessa laskut toimitetaan jatkossakin paperilaskuina.
Mikäli tarvitset lisää maksuaikaa laskullesi, voit olla yhteydessä laskulta löytyviin Provincian puhelinnumeroon tai sähköpostiosoitteeseen. Mikäli sinulla on kysyttävää laskun sisällöstä, voit olla yhteydessä laskuttavaan Oma Hämeen yksikköön, jonka puhelinnumero löytyy laskusta.